Callcenter werk‎ > ‎

Tips

De basis vragen

Geplaatst 19 apr. 2009 13:15 door udo van Dijke   [ 19 apr. 2009 14:19 bijgewerkt ]


 Welk

 Waar ?

 Callcenter werk wil ik doen
 Callcenter werk kan ik doen
 Reistijd planning
 Bereikbaarheid

 Wanneer ?

 Wil ik

 Hoeveel uur per week.?
 Een avond of een zaterdag .?
 Meerdere avonden / weekend.? 
 Alleen inbound ?
 Alleen outbound ?
 Commercieel werk ?
 

 

 


 

Val op !

Geplaatst 19 apr. 2009 12:36 door udo van Dijke

Wees geen onderdeel van de massa.

Er zijn een aantal mogelijkheden om op te vallen.
 
1> Zorg voor pakkende teksten op je online cv.!
  • Gemotiveerde callcenter medewerker
  • Uw aanstaande callcenter medewerker meld zich aan
  • Zoek niet verder, de perfecte kandidaat bevind zich hier
2> De verpakking.
  • Stuur de persoon welke jij gaat vervangen een bloemetje (met je cv)
  • Laat een grote doos met je cv bezorgen

Uiteraard gaan bovenstaande tips niet bij elk callcenter werk op maar you get the picture

Gegevens bij online solliciteren

Geplaatst 19 apr. 2009 12:20 door udo van Dijke   [ 19 apr. 2009 12:35 bijgewerkt ]

Liever lui dan moe, althans dat is mijn persoonlijke mening :)


Indien jij je ook gaat aanmelden bij de verschillende vacature websites zorg dan dat je jouw vaste gegevens digitaal bij de hand hebt.
 
Dus gegevens welke je vaken moet invoeren op callcenter vacature sites in een tekst bestand bijhouden waarna je de gevraagde tekst met " ctrl c "  en "ctrl v" kunt kopieren en plakken.
 
Aangezien het meer dan 10 websites zijn waar je jouw gegevens kunt achterlaten zal deze tip je hoogstwaarschijnlijk een hele hoop tijd schelen.

Herschrijf je CV

Geplaatst 19 apr. 2009 12:05 door udo van Dijke   [ 19 apr. 2009 12:36 bijgewerkt ]

Pas je aan aan je doelgroep / Verplaats je in de werkgever


Let op we zeggen niet dat jij je CV maar een beetje bij elkaar moet verzinnen.
Maar indien je bij een eerdere werkgever de volgende werkzaamheden verrichte;
  • Ook telefonische inbound of outbound werk
  • Verkoop werk persoonlijk of aan de telefoon
  • Helpdesk / klanten helpen persoonlijk of aan de telefoon.
  • Of andere callcenter relevante werkzaamheden
Vermeld deze dan op je CV zodat deze relevanter word voor jouw nieuwe potentiele werkgever en jij het callcenter werk krijgt welke jij voor ogen hebt.
  

1-4 of 4